9 najlepszych witamin i suplementów zdrowotnych dla kobiet

Czas czytania: 9 minuty

Kobiety mają wiele możliwości zaspokojenia swoich potrzeb żywieniowych. Tak wielu, że może być trochę przytłaczające, aby dowiedzieć się, czego naprawdę potrzebuje twoje ciało, aby zachować zdrowie. Aby uczynić to jeszcze bardziej skomplikowanym, sprytnym marketingiem i ukrytymi, zastrzeżonymi składnikami, mogą sprawić, że niektóre witaminy i suplementy wydają się wyjątkowe, kiedy tak naprawdę wcale nie są wyjątkowe. Samoopieka nie musi być skomplikowana. Uprośćmy twoją rutynę odnowy biologicznej, przyglądając się 9 najlepszym witaminom i suplementom, które każda kobieta (nawet sceptycy!) Powinna wziąć, i wiedzy naukowej, dlaczego ich potrzebujesz.

# 1 Magnesium for Better Health

Jeśli wydaje się, że praktycznie wszyscy - od dietetyków celebrytów po wielkie publikacje - mówią o wielu korzyściach i zastosowaniach magnesium , nie wyobrażasz sobie rzeczy. Dużo o tym rozmawiamy. To dlatego, że ten często przeoczany minerał może mieć klucz do wszystkiego, od zredukowanego naprężenie i niepokój o lepszy sen, poprawę nastroju i ogólne samopoczucie.

Magnesium jest jednym z najważniejszych składników odżywczych, ponieważ bierze udział w setkach aktywności enzymatycznych.[1] Jest wymagany do syntezy białek, funkcji mięśni i nerwów i nie tylko.[2]

Niski poziom magnesium jest trudny do wykrycia, ponieważ objawy, w tym uczucie zmęczenia, stresu lub lęku, można łatwo pomylić z czymś innym - jak przypadek poniedziałkowego bluesa, który wydaje się trwać cały tydzień![3] Po uzupełnieniu magnesium wiele osób twierdzi, że czuje się mniej zestresowane, spokojniejsze, zdrowsze i szczęśliwsze.[4]

Ile magnesium potrzebujesz? Kobiety powyżej 18 roku życia potrzebują od 310 do 360 mg magnesium dziennie.[2]Wypróbuj sam w naszym uzupełniającym napoju magnezowym, Mellow Mag, zawierający wysoko przyswajalną formę magnesium w dwóch pysznych smakach - pomarańczowym i malinowym.

Magnesium także tworzy naszą listę najlepsze witaminy i suplementy dla kobiet powyżej 30 roku życia i kobiet powyżej 40 roku życia.

# 2 Energetyzująca witamina B12 wspierająca funkcje poznawcze

Cały B-kompleksowa rodzina witamin jest ważne, ale witamina B12 jest jednym z najważniejszych z nich wszystkich, a wiele kobiet nie ma dość, zwłaszcza kobiet na diecie wegetariańskiej lub bezglutenowej.[5]

Witamina B12 jest dobrze now w swojej roli w produkcji energii i pomaga twojemu organizmowi również w inny sposób, w tym wspierając zdrowie układu krążenia, zdrowe komórki nerwowe, produkcję komórek krwi poznawczy zdrowie i więcej.[6] Badania pokazują, że nawet łagodny niedobór witamina B12 może być związane z poznawczy problemy zdrowotne w miarę starzenia się.[7]

Większość dorosłych potrzebuje około 2,4 μg dziennie.[6]Sprawdź swoją etykietę multiwitaminową i zanotuj spożycie pokarmów bogatych w witamina B12—W tym wątroba wołowa, małże, ryby, mięso i niektóre produkty mleczne - aby określić, ile dostajesz każdego dnia. Rozważ podjęcie suplement witaminy B12 lub Suplement B-complex pomóc wypełnić wszelkie niedobory dietetyczne dla tego niezbędnego składnika odżywczego. Swanson Super Stress B-Complex z witaminą C jest ulubionym klientem. Został opracowany w celu uzupełnienia witamin i składników odżywczych utraconych podczas wysokiegonaprężenie czasy.

# 3 Heart & Brain Supporting Omega-3s

Kwasy tłuszczowe omega-3, w tym kwas eikozapentaenowy (EPA) i kwas dokozaheksaenowy (DHA), są świetnymi przykładami, dlaczego nie wszystkie tłuszcze są złe. Niektóre z nich są bardzo dobre dla naszego zdrowia.

Te niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe są często chwalone za to, że pomagają utrzymywać nasze umysły ostre i odgrywają kluczową rolę w zdrowiu serca.[8]

Omega-3 odgrywają ważną rolę w funkcjonowaniu i rozwoju mózgu przez całe nasze życie.[8] Niezbędne kwasy tłuszczowe wspierają również zdrowe oczy, stawy, skórę, kości, a także mogą poprawić pamięć i nastrój![8],[9]

Jeśli nie spożywasz diety zawierającej dużo tłustych ryb, najprawdopodobniej potrzebujesz suplementu omega-3, aby uzyskać codzienne wypełnienie. Zdrowi dorośli potrzebują co najmniej 1,1 grama kwasów tłuszczowych omega-3 dziennie.[10]

Szukasz najlepszego suplementu omega-3? Wypróbuj nasze nagradzane Roślinna formuła Omega-3, który został nazwany 2018 produktem roku Omega-3 przez NutraIngredients USAi jest wegańskim suplementem omega-3 wytwarzanym bez użycia GMO i pochodzącym ze zrównoważonych źródeł, zawierającym morskie algi Life's ™ OMEGA.

# 4 Witamina D3 dla wchłaniania składników odżywczych i zdrowia immunologicznego

Istnieje powszechne błędne przekonanie, że potrzebujesz tylko witamina D dodatek zimą lub jeśli zasadniczo nigdy nie wychodzisz na zewnątrz. To po prostu nieprawda! Istnieją inne czynniki, które odgrywają rolę w twoim witamina D również, jak noszenie kremu z filtrem przeciwsłonecznym (co powinniśmy robić każdego dnia).[11] Dodatkowo, wraz z wiekiem, nasza skóra nie jest tak skuteczna w syntezie witamina D.[11] Wiele osób nie ma wystarczających witamina D poziomy przez cały rok.[12],[13]

Dlaczego twoje ciało tego potrzebuje? Witamina D jest konieczne dla wapń wchłanianie i utrzymanie poziomów fosforanów, które są ważne dla zdrowych kości. Bez wystarczającej ilości witamina D, twoje kości nie dostaną składników odżywczych, których potrzebują, aby pozostać silnymi.[11] Witamina D wspiera również funkcje immunologiczne, zdrowie komórkowe i inne.[11]

Ile witamina D czy potrzebujesz? Kobiety powyżej 18 roku życia potrzebują 600 IU dziennie. Po 70 roku życia potrzebujesz 800 IU dziennie.[11]Eksperci tak twierdzą witamina D3 może być dwa razy skuteczniejszy w zwiększaniu poziomów niż inne typy witamina D.[13] Wypróbuj to Swanson Premium Vitamin D3-Highest Potency.

Witamina D3 zrobiliśmy także naszą listę najlepsze witaminy i suplementy dla kobiet po 50. roku życia.

# 5 Witamina E dla zdrowia skóry i komórek

Życie codzienne stawia nas twarzą w twarz ze szkodliwymi toksynami i ekspozycjami generującymi wolne rodniki, które mogą siać spustoszenie na naszej skórze i ogólnym zdrowiu.[14] Nasze ciała również uwalniają wolne rodniki, gdy przekształcamy żywność w energię.[14]

Po prostu nie da się tego obejść - codziennie jesteśmy narażeni na wolne rodniki. I są głównym czynnikiem przyczyniającym się do oznak starzenia się.[15] Nie tylko nie mamy wyboru, ale musimy stawić czoła tym kłopotliwym osobom, mogą sprawić, że będziemy wyglądać starzej - a nawet mogą uszkodzić nasze DNA![15]

Co możesz z tym zrobić? Witamina E może pomóc. Jest to kochający skórę składnik odżywczy, który pomaga chronić komórki (w tym komórki skóry) przed wolnymi rodnikami.[14] Eksperci twierdzą, że ciało również potrzebuje witamina E aby wzmocnić układ odpornościowy, więc jest lepiej przygotowany do stawienia czoła wyzwaniom życia.[14]

Pomóż zachować swoją skórę i czuć się najlepiej, upewniając się, że masz wystarczająco dużo witamina E w diecie każdego dnia lub weź suplement jak Mieszana tokoferole witaminy E Swanson (wiele form witamina E w jednym suplemencie) za codzienne wsparcie antyoksydacyjne.

# 6 Witamina K-2 dla zdrowia serca, krwi i kości

Pomyśl o tym - jak często słyszysz, jak ktoś mówi o witaminie K2? Prawdopodobnie niezbyt często. Może nie mieć modnego statusu niektórych innych składników odżywczych na tej liście, takich jak magnesium lub omega-3, ale nadal jest jednym z najważniejszych składników odżywczych dla kobiet.

Podstawowa rola witaminy K2 w organizmie jest związana z krzepnięciem krwi i krzepnięciem krwi, ale jest to sposób, w jaki ten składnik odżywczy działa tak interesująco.[16] Witamina K2 wpływa na to, jak i gdzie wapń jest wykorzystywany przez twoje ciało. Aktywuje się wapńWiążące właściwości koagulacji i pomaga wprowadzić wapń od podszewki naczyń krwionośnych i innych tkanek miękkich do kości.[16]

Bez wystarczającej ilości witaminy K2 w twoim systemie, nieodpowiedni wapń dystrybucja może prowadzić do problemów zdrowotnych serca i kości. Kobiety powyżej 19 roku życia potrzebują 90 μg witamina K każdego dnia.[17]Naukowcy mówią najlepsza forma witaminy K do przyjęcia to jest MK7, który jest dostępny w Swanson Ultra Real Food Vitamin K2-Maximum Strength.

# 7 Boron dla metabolizmu minerałów i zdrowia kobiet

Bor jest śladowym minerałem, który jest niezbędny dla zdrowia wszystkich form życia - roślin, zwierząt i ludzi.[18]Lista tego, w jaki sposób ten niedostatecznie wykorzystywany składnik odżywczy pomaga naszemu ciału jest dość długa i różnorodna.

Bor jest niezbędny do wzrostu i utrzymania kości. Ma wpływ na wykorzystanie estrogenu, testosteronu i organizmu witamina D.[18] Bor wspomaga także wchłanianie magnesium i metabolizm minerałów, wspomagając mineralizację kości.[18],[19]Chroni przed niektórymi formami utleniającymi naprężenie. Badania pokazują, że poprawia również aktywność elektryczną w mózgu, wspomagając poznawczy wydajność, pamięć i inne.[18]

Niektóre kobiety pomagają łagodzić dolegliwości menstruacyjne.[20]

Ten śladowy minerał zdecydowanie zasługuje na miejsce na liście podstawowych rzeczy. Dieta uważana za bogatą w bor zawierałaby około 3,25 mg boru dziennie.[20] Ponieważ bor może być trudny do wchłonięcia przez organizm, należy wybrać suplement boru, który jest zoptymalizowany pod kątem biodostępności Swanson Premium Triple Boron Complex.

# 8 Folate dla zdrowia serca, pielęgnacji nastroju i prenatalnej

Przeprowadzono dziesiątki tysięcy badań folan, znany również jako kwas foliowy lub witamina B9, a wiele z nich jest bezpośrednio związanych ze zdrowiem kobiet.[21],[22]

Folate jest powszechnym składnikiem odżywczym w witaminach prenatalnych, ponieważ kobiety, które spożywają zdrową dietę z odpowiednią ilością folan może zmniejszyć ryzyko urodzenia dziecka z wadą wrodzoną mózgu lub rdzenia kręgowego.[23] Ale zalety folan nie są ograniczone do opieki prenatalnej. Ludzie z niskim poziomem kwas foliowy może mieć większe ryzyko problemów ze zdrowiem serca i niepokoju.[24]

Ile folan wystarczy? Kobiety w ciąży potrzebują 600 μg dziennie, kobiety karmiące piersią potrzebują 500 μg dziennie, a wszyscy inni dorośli potrzebują co najmniej 400 μg dziennie.[24]Przeczytaj etykietę multiwitaminy u kobiet i zastanów się nad dietą (warzywa liściaste są bogate folan), aby upewnić się, że każdego dnia dostajesz wystarczająco dużo, i dodaj prawdziwy suplement diety z kwasem foliowym do twojej rutyny żywieniowej, jeśli nie masz wystarczająco dużo.

# 9 Żelazo dla zdrowia krwi

Żelazo jest najczęstszym niedoborem żywieniowym u kobiet, a kobiety potrzebują go więcej niż mężczyźni.[25],[26] Przegrywamy żelazo każdego miesiąca podczas naszego cyklu miesiączkowego i naszego żelazo wymagania rosną jeszcze bardziej, gdy zajdziemy w ciążę, ponieważ wytwarzamy więcej krwi, aby wspierać rosnący płód.[26]

Dlaczego tego potrzebujemy? Mówiąc wprost, potrzebujemy żelazo aby utrzymać naszą krew w zdrowiu. Żelazo współpracuje z innymi substancjami w naszym ciele, wytwarzając hemoglobinę, która z kolei przenosi tlen w naszej krwi.[25]

Czerwone mięso jest najbogatszym źródłem żelazo, a następnie kurczaka i ryb, dzięki czemu wegetarianie są jeszcze bardziej podatni na niskie poziomy żelazo. Niektóre produkty pochodzenia roślinnego, takie jak orzechy, warzywa i zboża wzbogacone, zawierają żelazo również, ale wchłaniamy żelazo najlepiej z mięsa.[25]

Kobiety między 19 a 50 rokiem życia potrzebują 18 mg żelazo na dzień.[26] Ta sama grupa wiekowa potrzebuje 27 mg dziennie, jeśli jest w ciąży, i 9 mg dziennie, jeśli karmi piersią. Kobiety powyżej 50 roku życia potrzebują 8 mg dziennie.[26]

Jeśli jesteś jedną z wielu kobiet, które nie mają dość żelazo z diety każdego dnia szukaj wysoce biodostępnej żelazo suplement jak Swanson żelaza żelaza Swanson Premium, która jest łagodną i ekonomiczną formą żelazo o wyjątkowej biodostępności.

Również jeśli twój żołądek jest wrażliwy żelazo suplementy, spróbuj Swanson Ultra SunActive Nie drażniące żelazo suplement. I pamiętaj, że jeśli chodzi o żelazo suplementy, jest coś takiego jak za dużo. Więc nie przekraczaj zalecanych dziennych ilości i utrzymuj dietę żelazo spożycie na uwadze obok żelazo uzupełnienie rutyny.

Bonus: Calcium for Bones & Beyond

now już to słyszeliście, ale wapń naprawdę jest ważne. Łatwo jest wyrzucić coś z umysłu, jeśli wydaje się, że nie wpływa to na ciebie w tej chwili, ale jeśli nie myślisz o sobie wapń spożycie teraz może prowadzić do kłopotów później.

Twój wapń poziomy będą miały wpływ na gęstość kości przez wiele lat. Ciało stale przebudowuje układ kostny poprzez włączenie starej kości z nową.[27] Jeśli twoje młodsze ja nie konsumowało wystarczająco dużo wapń (lub wystarczająco witamina D aby twoje ciało mogło to przyswoić wapń) twoje kości nie będą tak silne, więc zrób wapń nawyk, aby chronić swoje zdrowie w przyszłości. Twoje ciało też potrzebuje wapń przez całe życie dla zdrowego funkcjonowania serca, mięśni i nerwów.[28]

Kobiety powyżej 19 roku życia potrzebują od 1000 do 1300 mg wapń każdego dnia.[28] Jeśli nie masz dość wapń z diety każdego dnia, weź wapń uzupełnienie, aby wypełnić lukę. Aby spojrzeć na dietę w perspektywie, 8 uncji szklanki beztłuszczowego mleka zawiera 302 mg wapń, a 1,5 uncji sera cheddar zawiera 306 mg wapń.[28]

Najlepsze witaminy i suplementy dla kobiet

Swanson Zdrowie jest poświęcone upraszczaniu rutyny odnowy biologicznej poprzez dostarczenie niezbędnych rzeczy popartych nauką, które mogą stać nawet sceptycy, oraz pomoc w dokonywaniu mądrzejszych i prostszych wyborów w celu optymalizacji twojego samopoczucia.

Dostawanie wystarczającej ilości tych 9 niezbędnych witamin i składników odżywczych każdego dnia jest wielkim krokiem w kierunku lepszej samoopieki. Możesz także lubić czytać 11 najlepszych porad samoopieki dla umysłu i ciała.

Zapisać się do Swanson E-maile zdrowotne z poradami i trikami wellness dostarczane prosto do Twojej skrzynki odbiorczej, a także będziesz pierwszy wiedzieć o nowych produktach i promocjach!

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Przypisy i referencje

  1. Niedobór Magnesium w roślinach: pilny problem. ScienceDirect. (Accessed 24.07.2018)[]
  2. Arkusz informacyjny dotyczący Magnesium dla pracowników służby zdrowia. Narodowy Instytut Zdrowia. Dostęp 28.08.2018)[] []
  3. Magnez - jak wpływa na twój sen. Niezwykle skuteczna, promująca sen, redukująca stres i chroniąca przed chorobami. Psychologia dzisiaj. (Dostęp 28.08.2018)[]
  4. Zajęło magnezu, poczuj się iskra. Forum Dyskusje od użytkowników Magnesium.(Dostęp 28.08.2018)[]
  5. Niedobór witaminy u kobiet. Linia zdrowia(Dostęp 28.08.2018)[]
  6. Zestawienie informacji na temat witaminy B12 dla konsumentów zdrowotnych. Narodowy Instytut Zdrowia.(Dostęp 28.08.2018)[] []
  7. Upośledzenie funkcji poznawczych i witamina B12: przegląd. PubMed.(Dostęp 28.08.2018)[]
  8. Olej z ryb Omega-3 dla zdrowia mózgu. Linia zdrowia (Dostęp 28.08.2018)[] [] []
  9. Naukowe zalety kwasów tłuszczowych Omega-3. Linia zdrowia(Dostęp 28.08.2018)[]
  10. Zestawienie informacji Omega-3 dla konsumentów zdrowotnych. Narodowy Instytut Zdrowia.(Dostęp 28.08.2018)[]
  11. Arkusz informacyjny witaminy D dla pracowników służby zdrowia. Narodowy Instytut Zdrowia. (Accessed 07/11/2018)[] [] [] [] []
  12. Niedobór witaminy D wzmaga się w USA, wynika z badań. Amerykański naukowiec. (Accessed 07/11/2018)[]
  13. Anderson, David. (2017). Czas na zmianę wytycznych dotyczących witaminy D? William Reed Business Media.(Dostęp 3/7/2018)[] []
  14. Zestawienie informacji na temat witaminy E dla pracowników służby zdrowia. Narodowy Instytut Zdrowia.(Dostęp 09/04/2018)[] [] [] []
  15. Wolne rodniki i zewnętrzne starzenie się skóry. US National Library of Medicine. (Dostęp do 09/04/2018)[] []
  16. Właściwy Wapń Zastosowanie: witamina K2 jako promotor zdrowia kości i układu sercowo-naczyniowego: US National Library of Medicine. (Dostęp 28.08.2018)[] []
  17. Zestawienie informacji na temat witaminy K dla pracowników służby zdrowia. Narodowy Instytut Zdrowia.(Dostęp 28.08.2018)[]
  18. Nic nudnego o Boronie. US National Library of Medicine. (Dostęp 28.08.2018)[] [] [] []
  19. Wpływ boru dietetycznego na metabolizm minerałów, estrogenów i testosteronu u kobiet po menopauzie. PubMed. (Dostęp 28.08.2018)[]
  20. Bor. WebMD.(Dostęp 28.08.2018)[] []
  21. Studia Folianowe. PubMed. (Dostęp 28.08.2018)[]
  22. Folate Women Studies. PubMed.(Dostęp 28.08.2018)[]
  23. Niezamierzone zapobieganie ciąży. Centra kontroli i zapobiegania chorobom.(Dostęp 28.08.2018)[]
  24. Folate. Narodowy Instytut Zdrowia.(Dostęp 28.08.2018)[] []
  25. Odżywianie - dodatkowe potrzeby kobiet. Lepsze zdrowie. (Dostęp 28.08.2018)[] [] []
  26. Żelazo. Arkusz informacyjny dla pracowników służby zdrowia. Narodowy Instytut Zdrowia.(Dostęp 28.08.2018)[] [] [] []
  27. Co powoduje utratę kości? MedlinePlus. (Accessed 07/11/2018)[]
  28. Wapń i witamina D: Ważne w każdym wieku. Narodowy Instytut Zdrowia.(Dostęp 28.08.2018)[] [] []

Zostaw odpowiedź

Menu główne

Preferencje

  • Waluta
  • Język
  • Kraj dostawy
Menu główne

Witryny międzynarodowe