Dlaczego warto rozważyć przyjmowanie multiwitamin?

Czas czytania: 2 minuty
Dlaczego warto rozważyć przyjmowanie multiwitamin?

Przyjmowanie suplementów może być skutecznym sposobem uzyskania składników odżywczych, których może brakować w diecie. Łatwo je zapamiętać, łatwo przechowywać i można je transportować. Multiwitaminy są niezwykle wygodne i zapewniają skoncentrowane kopnięcie witamin, których organizm może pragnąć.

Jeśli Twoja dieta nie jest bogata w minerały, a ty nie wiesz, które produkty zawierają folan, żelazo, i witamina C i D, na przykład, multiwitaminy Cię nakryły.

Dopóki oczywiście nie przekroczysz zalecanej dziennej dawki multiwitamin, nie ma nic złego w rozpoczęciu przyjmowania multiwitamin w ramach zdrowego i zrównoważonego stylu życia. Możesz spróbować wziąć je, aby zobaczyć, czy zaczynasz czuć się coraz bardziej ożywiony, czujny i napędzany.

Jaśniejsza skóra

Dbanie o skórę jest istotną częścią rutyny zdrowia, jest największym organem ciała i chroni przed słońcem i innymi elementami.

Dbanie o skórę nie jest ciężką pracą i należy unikać oczywistych niebezpieczeństw związanych z nadmiernym narażeniem na słońce, paleniem, nadmiernym spożyciem alkoholu i brakiem wystarczającej ilości wody.

Aby Twoja skóra wyglądała zdrowo i młodzieńczo, możesz przyjmować multiwitaminy zawierające witamina D, witamina C (także w owocach cytrusowych i może pomóc w leczeniu uszkodzonej skóry), przeciwutleniacz witamina E, jak również witamina K.

Witamina K braki są dość rzadkie; chorzy cierpią jednak z powodu zdolności do leczenia ran, zadrapań i siniaków, zwłaszcza po zabiegach chirurgicznych. Aby zwiększyć spożycie witamina K, możesz zacząć jeść zielone warzywa liściaste, takie jak jarmuż, kapusta, zielona fasola i szpinak.

Braki

Zarządzanie niedoborem witaminy może być trudne, zwłaszcza jeśli sam niedobór sprawia, że czujesz się zmęczony, rozdrażniony, obolały i słaby. ZA witamina B12B6 kwas foliowy, i ryboflawina niedobór może powodować zmęczenie i niedokrwistość.

Dieta uboga w niektóre z najważniejszych witamin może powodować wiele nieprzyjemnych objawów, a Twoim zadaniem jest próbowanie ich zauważenia, a następnie zrobienie czegoś z tym. Twój lekarz ogólny może przepisać ci leki tak samo, jak mogą sugerować zwiększenie dziennego spożycia niektórych minerałów.

Przyjmowanie multiwitamin może pomóc Ci poczuć się mniej zmęczonym i słabym, dopóki nie będziesz miał siły, by dalej badać różne produkty, które musisz jeść więcej, gotować dla siebie i tworzyć plany posiłków.

Zdrowie poznawcze

Utrzymanie prawidłowego funkcjonowania mózgu i zdrowia jest niezbędne, aby cieszyć się zdrowym życiem. Witaminy uważane za najbardziej biegłych w podtrzymywaniu poznawczy zdrowie i pobudzająca moc mózgu to m.in. kwas foliowy, wapń, magnesium i cynk.

Pokarmy, które spożywasz, mogą dostarczać minerałów, których potrzebujesz, aby zachować czujność psychiczną przez cały dzień, a te mają postać pełnoziarnistych, a zwłaszcza tych o niskim poziomie GI, jak również tłuste ryby, jagody, pomidory i banany, które są pakowane potas.

Jeśli zdajesz sobie sprawę z tego, że w Twojej codziennej diecie brakuje takich pokarmów, przyjęcie poręcznej multiwitaminy może pomóc w odżywianiu organizmu, podczas gdy spróbujesz dowiedzieć się, jak najlepiej poprawić dietę i uzyskać każdy niezbędny mikroelement.

Zostaw odpowiedź

Menu główne

Preferencje

  • Waluta
  • Język
  • Kraj dostawy
Menu główne

Witryny międzynarodowe