Dynamiczne duety! 5 par wzmacnia Twoje Wellness

Czas czytania: 7 minuty
Dynamiczne duety! 5 par wzmacnia Twoje Wellness

Wszyscy mamy niesamowitych przyjaciół, którzy pomagają nam stać się naszym najlepszym ja - i robimy to samo dla nich! Ale czy wiesz, że niektóre składniki odżywcze również tworzą dynamiczne duety?

Niektóre pary suplementów wzmacniają wzajemne korzyści, a inne działają w celu uzupełnienia i podniesienia efektów działania drugiego, aby pomóc Ci osiągnąć optymalne samopoczucie. Oto kilka z naszych ulubionych par wellness, które można wypróbować.

# 1 Kurkuma + Czarny pieprz

Nie daj się zwieść ich wspólnym imionom! Kurkuma i czarny pieprz mają wiele niesamowitych korzyści, które można zaoferować, poza kuszeniem kubków smakowych, i działają lepiej, gdy są razem.

Korzyści z kurkumy

Kurkuma to potęga odnowy biologicznej, która wspiera trawienie poznawczy zdrowie, stawy, skóra i więcej. [1]Wynika to przede wszystkim z silnego przeciwutleniacza w kurkumie znanego jako kurkumina. Kurkumina nie jest łatwo wchłaniana przez twoje ciało, ale w tym może pomóc czarny pieprz. [1]

Korzyści z czarnego pieprzu

Skromny czarny pieprz ma zaskakująco zróżnicowany profil żywieniowy, zawierający magnesium witamina K, fosfor, żelazo, wapń, błonnik i niewielkie ilości kilku innych składników odżywczych. [2]Czarny pieprz może również mieć właściwości przeciwutleniające i ochronne. [3]

Podczas, gdy nie będziesz jeść wystarczająco dużo czarnego pieprzu, aby zaspokoić swoje potrzeby tych składników odżywczych każdego dnia, wiedząc, że dostajesz trochę dodatkowych składników odżywczych po dodaniu czarnego pieprzu do potrawy z pewnością nie zaszkodzi!

Po co parować kurkumę z czarnym pieprzem?

Substancja z czarnego pieprzu, znana jako piperyna, zwiększa biodostępność kurkumy. [1], [4] Czyni to, opóźniając rozkład metaboliczny związków turmerowych w jelitach i wątrobie, aby umożliwić wyższy poziom tych związków dłużej w organizmie, zwiększając w ten sposób ilość czasu, jaki organizm musi wchłonąć, zanim zostaną wyeliminowane z organizmu. ciało. [4]

Spróbuj razem kurkumy i czarnego pieprzu Swanson Premium Turmeric & Black Pepper. I patrz na nasze krótki film aby dowiedzieć się więcej o zaletach tej starożytnej przyprawy.

# 2 Prebiotyka + Probiotyki

Możesz skojarzyć probiotyki z jogurtem i chociaż prawdą jest, że niektóre jogurty je zawierają (jeśli etykieta mówi „żywe aktywne kultury”), istnieje wiele innych korzystnych typów i źródeł probiotyków. Ponadto prebiotyki pomagają w rozwoju probiotyków. Oto miarka!

Korzyści z probiotyków

Twoje ciało jest domem dla trylionów organizmów, zarówno dobrych, jak i złych, i ważne jest zachowanie równowagi. Probiotyki to dobre typy bakterii w twoim ciele, które wspomagają trawienie, pomagają utrzymać funkcjonowanie układu odpornościowego i promują ogólne samopoczucie. [5]

Przyjmowanie suplementu probiotycznego to świetny sposób na wzmocnienie jelita korzystnymi bakteriami, które pomagają utrzymać system w ryzach, więc dobrzy ludzie przeważają nad złymi.

Korzyści z Prebiotyki

Prebiotyki to rodzaj błonnika pokarmowego, który odżywia i odżywia zdrowe bakterie w twoim organizmie. [5] Ten specjalny rodzaj błonnika nie jest przez nas trawiony, zamiast tego jest trawiony przez dobre typy bakterii w jelitach, aby pomóc im rozkwitać.

Naturalne źródła prebiotyków to korzeń cykorii, zieleń mniszka lekarskiego, czosnek, pory i jęczmień, ale biorąc suplement, który zawiera zarówno prebiotyki, jak i probiotyki, można uzyskać odpowiedni stosunek w wygodny sposób. [6]

Po co brać prebiotyki z probiotykami?

Bez prebiotyków zdrowe bakterie jelitowe nie mogą się rozwijać. Pomyśl o tym jak o ogrodzie. Przyjmowanie probiotyków jest jak dodawanie roślin do ogrodu, a przyjmowanie prebiotyków przypomina dodawanie nawozów do ogrodu. Oba są korzystne dla ogrodu, tylko na różne sposoby. A dla najzdrowszego ogrodu dodajesz oba.

Połącz wszystkie korzyści prebiotyków i probiotyków Swanson Ultra Probiotic + Prebiotic Fibre.

# 3 Wapń + witamina D

Twoje ciało nieustannie przebudowuje swój system szkieletowy poprzez połączenie reabsorbującej starej kości i tworzenie nowej kości. [7] Co dziesięć lat w zasadzie masz zupełnie inny szkielet! [7] Aby utrzymać mocne kości w trakcie tych zmian, potrzebujesz stałej podaży pokarmu wspomagającego kość i wapń i witamina D są na szczycie listy składników odżywczych dla zdrowia kości. Te dwa składniki odżywcze mają również wiele innych zalet!

Zalety wapnia

Kiedy konsumujesz wapń, jest przechowywany w twoich kościach i zębach i odgrywa kluczową rolę w budowaniu nowych, mocnych kości. [8] Wapń jest również zaangażowany w skurcz mięśni, transmisję sygnału nerwowego, uwalnianie hormonów, funkcję naczyń krwionośnych i inne. [8] Ten minerał jest absolutnie niezbędny do utrzymania zdrowego ciała.

Korzyści z witaminy D

Witamina D promuje wapń wchłanianie w jelitach, aby pomóc nam uzupełnić nasz poziom tego niezbędnego minerału potrzebnego do nowego wzrostu i przebudowy kości. [9] Witamina D odgrywa również rolę w funkcjonowaniu układu odpornościowego, modulacji wzrostu komórkowego, funkcji nerwowo-mięśniowej i innych. [9]

Dlaczego warto brać wapń i witaminę D razem?

Te dwa składniki odżywcze są silniejsze razem, ponieważ bez odpowiedniego witamina D poziomy nasze ciała nie wchłoną wystarczająco dużo wapń konsumujemy. Nabierający wapń sam nie wystarczy. Witamina D pomaga nam również utrzymać odpowiednie poziomy fosforanów, co jest kolejnym czynnikiem wzrostu i przebudowy kości.

Chociaż nasze ciała tworzą niektóre witamina D po tym jak nasza skóra jest wystawiona na działanie promieni słonecznych, brak ekspozycji na słońce lub używanie kremu przeciwsłonecznego ogranicza naszą zdolność do tego. [9] Wraz z wiekiem nasza skóra staje się mniej wydajna w syntezie witamina D. [9] Tak więc, upewnij się, że masz wystarczająco dużo tych ważnych składników odżywczych, biorąc a łączony suplement wapnia i witaminy D..

# 4 Witamina E + Omega-3

Witamina E i suplementy omega-3 należą do najpopularniejszych suplementów diety. Te dwa składniki odżywcze są często brane razem, ponieważ zapewniają pewne podobne i uzupełniające korzyści dla naszego zdrowia.

Korzyści z witaminy E

Witamina E jest ważny dla widzenia, reprodi zdrowie naszej krwi, mózgu i skóry. Ma również działanie antyoksydacyjne, pomagając chronić komórki przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. [10] Witamina E był pierwszym suplementem sprzedawanym przez Swanson® prawie 50 lat temu!

Korzyści z Omega-3

Kwasy tłuszczowe omega-3, w tym kwas eikozapentaenowy (EPA) i kwas dokozaheksaenowy (DHA), są najbardziej znane z promowania serca i zdrowie mózgu, ale kwasy omega-3 również wspomagają zdrowe oczy, stawy, kości i skórę. [11] Dodatkowo może pomóc ci lepiej spać i mieć bardziej pozytywny nastrój. [11]

Dlaczego warto brać witaminę E i omega-3 razem?

Kwasy tłuszczowe omega-3 i witamina E pracuj razem, aby promować i chronić dobre samopoczucie. Właściwości ochronne witamina E rozciągają się na ochronę kwasów tłuszczowych omega-3 w mózgu, czyniąc z tych dwóch zwycięski zestaw do wspierania poznawczy zdrowie. [12]

EPA i DHA są potrzebne zarówno do zdrowego poznania, jak i niskiego poziomu witamina E zostały powiązane z obawami związanymi z pamięcią. [13], [14]Oba składniki odżywcze również wspierają zdrowie skóry, w tym zdrowy kolagen i witamina E oferuje dodatkowe korzyści dla skóry.

Uzyskaj zalety omega-3 i witamina E w Swansonwielokrotnie nagradzanyOmega-3 na bazie roślin, który został nazwany 2018 Produktem Omega Roku wg NutraIngredients USA i Swanson Premium Vitamin E Mieszane tokoferole.

Wypróbuj nasze nagradzane suplementy na bazie omega-3 oparte na roślinach.

# 5 Witamina C + cynk

Jeśli przechowujesz szafkę z lekarstwami witamina C i cynk, jesteś na dobrej drodze. Te dwa składniki odżywcze są dobrze znane ze względu na wspomaganie zdrowia układu odpornościowego przez cały rok, a zwłaszcza w miesiącach zimowych. Zbadajmy zalety obu i dlaczego razem są lepsze.

Korzyści z witaminy C

Eksperci mówią witamina C jest jednym z "najbezpieczniejszych i najskuteczniejszych składników odżywczych", może nawet wspierać długowieczność. [15] Oferuje korzyści dla zdrowia układu odpornościowego i zdrowia serca, jednocześnie promując zdrowe oczy i skórę. [15] Witamina C posiada również pewne właściwości przeciwstarzeniowe skóry ze względu na działanie antyoksydacyjne i jego rolę w produkcji kolagenu. [15]

Zalety cynku

Cynk jest pierwiastkiem śladowym, który pomaga stymulować co najmniej 100 enzymów w naszym organizmie. [16] Jest najbardziej znany ze wspierania zdrowia immunologicznego, które robi aktywując komórki T i pomagając kontrolować i regulować odpowiedź immunologiczną. [16] Naukowcy twierdzą również, że zapewnienie odpowiednich poziomów cynk może zmniejszyć ryzyko niektórych problemów zdrowotnych związanych z wiekiem. [16] Cynk również odgrywa rolę płodność, wzrost włosów zdrowie mózgu i więcej. [16]

Dlaczego warto brać witaminę C i cynk razem?

Nabierający witamina C i cynk razem daje organizmowi wielopłaszczyznowe wsparcie zdrowia układu immunologicznego wraz z wieloma dodatkowymi korzyściami z obu składników odżywczych. Jest to silna kombinacja antyoksydantów, która wzmacnia obronę organizmu i ogólne samopoczucie. Wypróbuj to Swanson Premium Zinc & C Pastylki do ssania.

Ty + Swanson: idealne parowanie dla lepszego zdrowia

Wiele z powyższych składników odżywczych jest zdrowych, ale gdy są brane w odpowiednich parach, mogą uzupełniać, a nawet wzmacniać wzajemne oddziaływanie. A niektóre z najbardziej korzystnych składników odżywczych wymagają niewielkiej pomocy, aby zapewnić optymalne wsparcie.

Podobnie jak te gwiezdne pary składników odżywczych Swanson stara się być twoim najlepszym partnerem wellness. Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci w zakresie edukacji na temat zdrowia i dobrego samopoczucia, zapewniając jednocześnie wysokiej jakości odżywianie, które pomoże ci w podróży wellness.

Zapisać się do Swanson Wiadomości e-mail o zdrowiu, aby być pierwszymi, którzy wiedzą o nowych artykułach i specjalnych promocjach, i podziel się swoimi ulubionymi parami odżywczymi w komentarzach poniżej!

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Przypisy i referencje

  1. 10 potwierdzonych korzyści zdrowotnych kurkumy i kurkuminy. Healthline.(Dostęp 08/07/2018) [] [] []
  2. Baza danych o składzie żywności USDA. Standardowe odniesienie. (Dostęp do 08/07/2018) []
  3. Czarny pieprz i oświadczenia zdrowotne: kompleksowy traktat. PubMed. (Dostęp do 08/07/2018) []
  4. Czy kurkuma jest skuteczna tylko w połączeniu z czarnym pieprzem? Consumer Lab. (Dostęp do 08/07/2018) [] []
  5. Probiotyki i Prebiotyki: Jaka jest różnica? Healthline. (Dostęp do 08/07/2018) [] []
  6. 19 Najlepsze produkty prebiotyczne. Healthline. (Dostęp do 08/07/2018) []
  7. Co powoduje utratę kości? MedlinePlus. (Accessed 07/11/2018) [] []
  8. Wapń. PubMed Health. (Dostęp do 08/07/2018) [] []
  9. Witamina D. Państwowe instytuty zdrowia. (Dostęp do 08/07/2018) [] [] [] []
  10. Klinika Witamina E. Mayo. (Dostęp do 08/07/2018) []
  11. 17 Oparte na nauce zalety kwasów tłuszczowych Omega-3. Healthline. (Dostęp do 08/06/2018) [] []
  12. Witamina E chroni kwasy tłuszczowe omega-3 i mózg. Stan Oregon. (Dostęp do 08/07/2018) []
  13. Kwasy tłuszczowe Omega-3 EPA i DHA: korzyści zdrowotne przez całe życie. US National Library of Medicine. (Dostęp do 08/07/2018) []
  14. Kilka form witaminy E chroni przed zaburzeniami pamięci, mówi badanie. ScienceDirect. (Dostęp do 08/07/2018) []
  15. Korzyści Witaminy C. WebMD. (Dostęp do 08/07/2018) [] [] []
  16. Cynk. Wiadomości medyczne dzisiaj. (Dostęp do 08/07/2018) [] [] [] []

Zostaw odpowiedź

Menu główne

Preferencje

  • Waluta
  • Język
  • Kraj dostawy
Menu główne

Witryny międzynarodowe