Jak utrzymać się na wadze po osiągnięciu celu

Czas czytania: 2 minuty
Jak utrzymać się na wadze po osiągnięciu celu

Jeśli osiągnąłeś swoje cele w zakresie sprawności i wagi, gratulacje są ogromne! Z powodzeniem zmieniłeś swoje życie na lepsze i jesz zdrowszą żywność, angażując się w codzienne ćwiczenia, ucząc się o rodzajach żywności, których twoje ciało potrzebuje, aby funkcjonować najlepiej jak potrafisz, i jesteś (mam nadzieję) ciesząc się po drodze.

Kiedy wyznaczasz sobie cel i koncentrujesz się na dotarciu do celu, może być trochę oszołomiony, gdy w końcu dotrzesz na miejsce i zastanowisz się, co now masz robić. Jeśli brzmi to znajomo, nie ma potrzeby się martwić; ten przewodnik pomoże Ci wesprzeć i zasugerować, w jaki sposób możesz utrzymać się na wadze.

Uzyskaj potrzebne wsparcie

Twoje ciało potrzebuje składników odżywczych, aby:

  • dbać o zdrowie
  • czuć się pobudzonym
  • regulować sen, hormony i poznawczy funkcjonować
  • wykonać prawie każdą inną aktywność, którą twoje ciało podejmuje w ciągu jednego dnia.

Jak mogę obsługiwać moje kości?

Wspieraj zdrowie i rozwój kości, uzyskując wystarczającą ilość wapń w diecie, jak również białko, magnesium witamina D, fosfor, i potas (znalezione w bananach, owocach cytrusowych i suszonych owocach). Dzięki temu poczujesz się silny i elastyczny, a także pomoże chronić stawy i tkanki przed uszkodzeniem podczas ćwiczeń, takich jak bieganie, podnoszenie ciężarów i sporty o dużej sile oddziaływania.

Kiedy jesteś zmęczony, częściej sięgasz po łatwe do przyrządzenia fast foody niż rozpocząć pożywny domowy posiłek ze świeżymi składnikami. Unikaj więc zmęczenia, pozostając nawodnionym i nie pozwalając, aby poziom cukru we krwi osiągnął szczyt i spadł przez cały dzień.

Skoncentruj się na uzyskaniu odpowiedniej liczby godzin snu i przyjmuj multiwitaminy, jeśli jesteś w jakikolwiek sposób niedobry lub masz trudności ze zjedzeniem wszystkich minerałów, których potrzebujesz w ciągu dnia.

Skup się

Now gdy już osiągnąłeś swój cel, musisz upewnić się, że nadal ciężko pracujesz i śledzisz plany posiłków, wypracowujesz reżimy i pozytywnie się zastanawiasz.

Jeśli w jakimkolwiek momencie poczujesz się zniechęcony lub nie będziesz się starał tak mocno, jak możesz, to poświęć trochę czasu, aby cofnąć się i przypomnieć sobie, jak daleko doszedłeś. Przypomnij sobie o krwi, potu i łzach, których doświadczyłeś, aby dostać się tam, gdzie jesteś, i dokładnie, dlaczego zacząłeś starać się schudnąć i nadać kształt w pierwszej kolejności.

Bądź konsekwentny

Tylko dlatego, że osiągnąłeś docelową wagę, BMI lub masę mięśniową, nie oznacza to, że możesz spowolnić swój harmonogram ćwiczeń. Pamiętaj, aby uczęszczać na siłownię równie regularnie, jak przedtem, nadal rzucaj sobie wyzwanie, uprawiając sport i jedz w ramach zrównoważonej diety, która powinna być wolna od alkoholu, przetworzonej żywności (w tym chleba), nadmiernie słona żywność, rafinowane cukry i tłuszcze trans.

Odmów now samozadowolenia, gdy osiągnąłeś swój cel i postawiłeś sobie dodatkowe zadania, takie jak nauczenie się, jak gotować, uprawiać sport, edukować innych, a także rozwijać i doskonalić rozumienie anatomii i fizjologii.

Zostaw odpowiedź

Menu główne

Preferencje

  • Waluta
  • Język
  • Kraj dostawy
Menu główne

Witryny międzynarodowe