10 najlepszych witamin i suplementów dla mężczyzn powyżej 50

Czas czytania: 9 minuty
10 najlepszych witamin i suplementów dla mężczyzn powyżej 50

Nawet przy najlepszych staraniach, aby dobrze zjeść, dużo ćwiczeń i zminimalizuj naprężenietwoje ciało napotyka zmiany wraz z wiekiem. Od zapadnięć w procesach biochemicznych po zmiany w modelach snu, twoje lata 50. mogą przynieść nowe wyzwania dla zdrowia, ale skoncentrowane żywienie może pomóc.

Najważniejsze składniki odżywcze mogą pomóc w walce z efektami starzenia, a codzienne zmiany żywieniowe są dokonywane każdego dnia! Właściwe suplementy mogą wspomóc system odpornościowy, uzupełnić niedobory żywieniowe w diecie, zwiększyć energię, wspomóc zdrowie układu krążenia, zdrowie seksualne i więcej.

Starzenie się może być częścią życia, ale to nie znaczy, że nie możesz patrzeć na siebie najlepiej, kiedy to robisz. Oto nasze najlepsze 10 rodzajów witamin i suplementów dla mężczyzn powyżej 50 lat.

# 1 Magnesium for Mind & Body Wellness

Magnesium może być najważniejszym minerałem z nich wszystkich. Jest zaangażowany w setki procesów biochemicznych w całym ciele - od produkcji energii po ciśnienie krwi i rozwój kości. [1] Magnesium jest również niezbędny do transportu wapń i potas przez błony komórkowe, co jest niezbędne dla zdrowego funkcjonowania nerwów, mięśni i serca. [1]

Jeśli jesz dużo świeżych produktów, dostaniesz trochę magnesium w swojej diecie. Jednak naukowcy twierdzą, że niedobór magnesium w naszych roślinach staje się coraz bardziej powszechny z powodu gleb zubożonych w magnesium . [2] W rezultacie około dwie trzecie osób w krajach rozwiniętych nie otrzymuje wystarczającej ilości magnesium z diety. [2]

Ponadto, kiedy jesteśmy zestresowani lub zaniepokojeni, nasze komórki marnują magnesium , co jest problemem złożonym, ponieważ niski poziom magnesium może sprawić, że poczujesz się jeszcze bardziej zestresowany i niespokojny! [3], [4]

Uzyskanie odpowiedniego magnesium może również pomóc ci lepiej spać poprzez zachęcanie do zdrowego funkcjonowania GABA receptory, które pomagają umysłowi przestać się ścigać i "wyłączyć" w nocy, aby uzyskać resztę, której potrzebujesz. [5]

Upewnij się, że masz wystarczającą ilość magnesium w diecie z wysoką biodostępnością chelatowany suplement magnezulub wypróbuj nasze nowe Mellow Mag, pyszny napój magnesium który pomaga się zrelaksować i odprężyć podczas uzupełniania zapasów magnesium w organizmie.

# 2 Witamina D do wchłaniania wapnia i więcej

To "słoneczna witamina"Powinien znajdować się na każdej liście suplementów. Badania stale pokazują jego szerokie zastosowanie dla ludzkiego zdrowia, jednak większość ludzi nie ma wystarczającej ilości tego składnika odżywczego. [6] Co więcej, starsi ludzie mają nawet większe ryzyko rozwoju witamina D niedobory, ponieważ starzejąca się skóra nie syntetyzuje witamina D sprawnie, a starsi dorośli spędzają więcej czasu w pomieszczeniach zamkniętych. [7]

Witamina D jest konieczne, aby pomóc nam wchłonąć wapńi wspiera funkcje immunologiczne, modulację wzrostu komórkowego i nie tylko. [7] Bez wystarczających poziomów witamina D, mamy ograniczoną zdolność wchłaniania wapń, więc ciało może zacząć brać wapń ze sklepów w naszym systemie szkieletowym, co prowadzi do słabszych kości. [8]

Zachowaj swoje witamina D i wapń podnosi poziom dzięki łączona witamina D3 i suplement wapnia. Eksperci mówią witamina D3 może być dwa razy skuteczniejsze niż inne witamina D suplementy do wzmocnienia witamina D poziomy. [9]

# 3 Kwasy tłuszczowe Omega-3 dla zdrowia serca i mózgu

Kwasy tłuszczowe omega-3 - kwas eikozapentaenowy (EPA) i kwas dokozaheksaenowy (DHA) - w oleju rybim są najbardziej znane z promowania serca i zdrowie mózgu, ale korzyści płynące z omega-3 nie kończą się na tym. [10]

Kwasy tłuszczowe omega-3 wspierają wiele obszarów zdrowia. Tak wielu naukowców europejskich szacuje, że prawie 12,9 miliarda euro (lub 16 miliardów dolarów) na koszty leczenia można by zaoszczędzić, gdyby wszyscy w wieku powyżej 55 lat przyjmowali suplementy kwasów tłuszczowych omega-3. [11]

Oprócz serca i zdrowie mózgu, kwasy tłuszczowe omega-3 wspierają zdrowe oczy, stawy, kości i skórę, a także mogą pomóc ci lepiej spać i mieć bardziej pozytywny nastrój.[10]

Jeśli tłuste ryby, takie jak łosoś i makrela, nie są stałymi gośćmi na talerzu obiadowym, można bezpiecznie przyjąć, że suplement omega-3 może być korzystny. Wypróbuj to Olej z kryla Swanson, Olej rybny lub nasz wielokrotnie nagradzana Omega-3 na bazie roślinsuplement, który zdobył nagrodę Omega-3 Produkt Roku 2018 odNutraIngredients USA.

# 4 Witamina B12 dla zdrowia energetycznego i kognitywnego

Wraz z wiekiem zmiany w trawieniu utrudniają organizmowi wchłanianie i wykorzystywanie Witamina B12 ze źródeł żywności.[12] Dlaczego to jest znaczące? Aneuryna-12 robi wiele, aby utrzymać nasze ciała w zdrowiu i energii, od wspierania zdrowia sercowo-naczyniowego i zdrowych komórek nerwowych po odgrywanie roli w metabolizmie, produkcji komórek krwi i nie tylko.[12] Ale w szczególności jest jeden obszar witamina B12 poziomy mogą wpływać na wiek w miarępoznawczy zdrowie.[13]

Nawet łagodny niedobór w witamina B12 zostało powiązane z wyższym ryzykiem poznawczy problemy zdrowotne z wiekiem. [13] Witamina B12 jest niezbędny do optymalnego funkcjonowania mózgu. I ze względu na zmniejszoną zdolność organizmu do wchłaniania w sposób naturalny witamina B12 z naszego jedzenia z wiekiem eksperci twierdzą, że większość dorosłych powyżej 50. roku życia powinna przyjąć witamina B12 suplementować lub jeść wzbogaconej żywności, aby uzyskać ich codzienne napełnianie. [12]

# 5 Probiotyki dla trawienia i odporności

Mówiąc o zmianach w trawieniu, czy wiesz, że zdrowie przewodu pokarmowego jest ściśle związane z ogólnym samopoczuciem? Większość twojego układu odpornościowego jest w twoim jelitach, a proces trawienny zapewnia cegiełkom witalność, zaczynając od wchłaniania składników odżywczych. [14], [15] Tak więc utrzymywanie zdrowego ciała w miarę upływu czasu oznacza również hodowanie zdrowego mikrobiomu jelitowego, a probiotyki mogą w tym pomóc.

Najprawdopodobniej już słyszałeś o probiotykach, ale możesz odnieść je tylko do jogurtu. Chociaż prawdą jest, że niektóre rodzaje jogurtu zawierają probiotyki, nie wszystkie z nich to robią i można uzyskać lepszą jakość ukierunkowanego probiotycznego wsparcia z wielu szczepów w najwyższej jakości. suplementy probiotyczne lubić Lee Swanson Signature Line Ultimate Probiotic Formula.

# 6 Aminokwasy dla mięśni i wiele więcej

Czy uważasz, że aminokwasy są tylko dla kulturystów lub miłośników fitnessu? Nie ma mowy! Aminokwasy są niezbędnymi cegiełkami dla zdrowych ciał. [16] Nasze komórki, mięśnie i tkanki potrzebują ich do zachowania zdrowia i uczestniczą w wytwarzaniu neuroprzekaźników, które poprawiają dobre samopoczucie ciała i ciała. [16]

Ważną rolę, jaką mogą odegrać aminokwasy, jest wspieranie produkcji przez organizm hormonu wzrostu, który, jak można się domyślać, zmniejsza się wraz z wiekiem.[17] Spadek ten wiąże się ze zmianami w składzie ciała, w tym beztłuszczowej masy ciała, siły mięśniowej i tkanki tłuszczowej. [17]

Nasze ulubione suplementy aminokwasowe dla mężczyzn po 50 roku życia obejmują argininę, ornitynę i glutaminę.

Swanson Ultra Arginine AKG: Ten suplement L-argininy o maksymalnej sile mięśniowej wspiera regenerację i energię mięśni, a także zdrowy przepływ krwi w celu optymalnego dostarczania tlenu i składników odżywczych do komórek.

Swanson Premium L-Ornithine Amino Acid: L-ornityna w wolnej formie L-ornityna jest kluczowym uczestnikiem cyklu mocznikowego i pomaga wyeliminować nadmiar azotu z organizmu.

Swanson Premium Glutamine:Ten suplement aminokwasowy ma wyjątkową zdolność do przechodzenia przez barierę krew / mózg i pomaga zachować ostrość umysłu, zapewniając jednocześnie paliwo dla zdrowych mięśni.

# 7 CoQ10 dla zdrowia serca i energii

Koenzym Q10 (CoQ10) jest krytycznie ważnym składnikiem odżywczym dla zdrowia serca i energii komórkowej. [18],[19] Twoje ciało wytwarza je w sposób naturalny, ale produkcja stopniowo zmniejsza się wraz z wiekiem.[18],[19] Niski poziom CoQ10 jest związany z problemami sercowo-naczyniowymi, więc dodanie CoQ10 do swojej rutyny wellness w latach 50., a nawet wcześniej, jest dobrym pomysłem, aby pomóc promować optymalne zdrowie.[19] CoQ10 jest również popularnym suplementem dla osób przyjmujących statyny, ponieważ CoQ10 może pomóc zmniejszyć wpływ statyn na mięśnie.[19]

Istnieją dwa rodzaje suplementów CoQ10-ubichinol i ubichinon. Ubichinol jest aktywną formą koenzymu Q10, którego używa twoje ciało, ale twoje ciało przekształca ubichinon w ubichinol. [19] Innym czynnikiem CoQ10 związanym ze starzeniem się jest to, że twoje ciało może również utracić zdolność do dokonywania tej konwersji w miarę starzenia się, więc eksperci twierdzą, że starsi ludzie mogą odnieść większe korzyści z przyjmowania suplementów ubichinolu. [18], [19]

# 8 Suplementy do pielęgnacji łącznej

Czego najbardziej brakuje w młodszych latach? Jeśli zwinność, elastyczność i stosunkowo wygodne stawy są na szczycie listy, masz opcje! Suplementy do pielęgnacji stawów doskonale pomagają w utrzymaniu poziomu aktywności fizycznej przy jak najmniejszym rozpraszaniu uwagi lub zwalnianiu, jak to tylko możliwe. Mogą również być pomocne w zapewnieniu organizmowi potrzebnego odżywienia, aby wyprzedzić przyszłe problemy zdrowotne.

Swanson Pure Science Herbals Pure Joint Formula jest na szczycie naszej listy wspólnych dodatków pielęgnacyjnych. Jest to innowacyjna mieszanka ziół z klinicznie badanymi składnikami, które, jak wykazano, zapewniają wyniki dla stawów już w 7 dni! [20]

A połączenie formuły glukozaminy i chondroityny jest również świetnym rozwiązaniem dla promowania mobilności i wspierania zdrowych tkanek łącznych. [21]

Nawet jeśli twoje stawy nadal czują się świetnie, możesz skorzystać z dodania glukozaminy do swojej rutyny, aby spowolnić naturalne rozpad chrząstki, który zdarza się z wiekiem. [21]

# 9 Saw Palmetto for Prostate Support

Panowie, nie jest tajemnicą, że prostata wymaga uwagi w miarę starzenia się. Twoja prostata naturalnie rośnie wraz z wiekiem i może zacząć wywierać presję na pęcherz moczowy, co z kolei może wpływać na oddawanie moczu. [22] Co możesz zrobić, aby pomóc w utrzymaniu zdrowia prostaty w miarę starzenia się? Spróbuj Saw Palmetto, silnego zioła i najczęściej spożywanego suplementu do wspierania poziomu testosteronu i zdrowia prostaty. [23],[24]

Saw Palmetto jest naturalnym źródłem kwasów tłuszczowych i steroli roślinnych do promowania zdrowego prostaty, zdrowego przepływu i częstotliwości dróg moczowych i może pomóc w utrzymaniu równowagi hormonalnej. [24] Wypróbuj to Swanson Premium Saw Palmetto.

# 10 Kwas liponowy alfa

Pomóż zachować młodość, wibrację i zdrowie, otrzymując więcej codziennego kwasu alfa-lipidowego (ALA). ALA to przeciwutleniaczowy kwas tłuszczowy wytwarzany naturalnie w organizmie i występujący w niektórych pokarmach, takich jak czerwone mięso, wątroba, drożdże piwowarskie oraz w mniejszych ilościach w niektórych owocach i warzywach. [25] Czasami nazywany jest „uniwersalnym przeciwutleniaczem”, ponieważ ALA jest rozpuszczalny zarówno w wodzie, jak i tłuszczu.[26]

Naukowcy twierdzą, że typowa dieta zachodnia nie zawiera wystarczającej ilości ALA, co sprawia, że suplementacja ALA jest naszym głównym źródłem. [25] Jako suplement, badania pokazują, że ALA pomaga regenerować inne przeciwutleniacze, w tym witamina C, witamina E i glutationu, i może pomóc w promowaniu wszystkiego, od zdrowia serca i wątroby po metabolizm energetyczny i zdrową skórę - wszystkie klucze do starzenia się z wdziękiem (i zdrowo). [25] Naukowcy zbadali również ALA pod kątem jego potencjału w zakresie wspierania zdrowych nerwów, masy ciała, wzroku i innych. [26]

Wspieraj swoje zdrowie i dobre samopoczucie dzięki doskonałemu źródłu ALA Swanson Ultra R-Fraction Alpha Lipoic Acid - Double Strengthinnowacyjna formuła ALA zawierająca 50-50 racemiczną mieszankę izomerów R i S, która zapewnia korzyści kwasu alfa-liponowego ze zwiększoną stabilnością suplementów.

Wellness dla mężczyzn powyżej 50 lat

Pełne odżywianie jest ważne w każdym wieku i obejmuje dietę skoncentrowaną na prawdziwych pokarmach i mnóstwo ćwiczeń, które wspomagają zdrowie prostaty. Ale ponieważ potrzeby w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia zmieniają się w każdej dekadzie życia, ważne jest, aby pozostać w zgodzie z tym, czego potrzebuje twoje ciało w miarę starzenia się i eksplorować określone składniki odżywcze, takie jak te wymienione powyżej, które zapewniają wsparcie dla zdrowszej przyszłości.

Możesz także cieszyć się 21 najlepszych suplementów i witamin dla zdrowia mężczyzn.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Przypisy i referencje

  1. Arkusz informacyjny dotyczący Magnesium dla pracowników służby zdrowia. Narodowy Instytut Zdrowia. (Accessed 07/11/2018) [] []
  2. Niedobór Magnesium w roślinach: pilny problem. ScienceDirect. (07/17/2018) [] []
  3. Magnesium i mózg: oryginalna pigułka na chłód. (07/17/2018) []
  4. Związek między spożyciem magnesium a depresją i lękiem u dorosłych mieszkańców społeczności: Hordaland Health Study. PubMed (Accessed 2/15/2018) []
  5. The Magnesium Miracle (wydanie drugie). Carolyn Dean, MD, ND Opublikowano 8-15-2017. (07/17/2018) []
  6. Niedobór witaminy D wzmaga się w USA, wynika z badań. Amerykański naukowiec. (Accessed 07/11/2018) []
  7. Arkusz informacyjny witaminy D dla pracowników służby zdrowia. Narodowy Instytut Zdrowia. (Accessed 07/11/2018) [] []
  8. Wapń i witamina D: Ważne w każdym wieku. Narodowy Instytut Zdrowia. (Accessed 07/11/2018) []
  9. Anderson, David. (2017). Czas na zmianę wytycznych dotyczących witaminy D? William Reed Business Media.(Dostęp 3/7/2018) []
  10. 17 Oparte na nauce zalety kwasów tłuszczowych Omega-3. Healthline. (Accessed 07/12/2018) [] []
  11. Suplementacja Omega-3 może zaoszczędzić 12,6 miliarda euro rocznie na wydatkach na chorobę serca. NutraIngredients. (Accessed 07/11/2018) []
  12. Dodatki do podjęcia 50, 60 i 70 lat. AARP. (Accessed 07/12/2018) [] [] []
  13. Arkusz informacyjny witaminy B12 dla pracowników służby zdrowia. Narodowy Instytut Zdrowia. (Accessed 07/12/2018) [] []
  14. Probiotyki pomagają jako 80% układu immunologicznego w twoim przewodzie pokarmowym. Instytut Nauk o Zdrowiu. (07/17/2018) []
  15. Twoje uczucia w jelitach: zdrowszy system trawienny oznacza zdrowszego Ciebie. NYU Langone Health. (07/17/2018) []
  16. Rewolucja Amino. Robert Erdman, Ph.D. & Meirion Jones. (07/17/2018) [] []
  17. Hormon wzrostu w starzeniu. National Center for Biotechnology Information.(07/17/2018) [] []
  18. Koenzym Q10: Niezbędny składnik odżywczy. US National Library of Medicine. (Dostęp do 03/20/2018) [] [] []
  19. CoQ10: Jakie są korzyści zdrowotne serca? Cleveland HeartLab (Dostęp do 03/20/2018) [] [] [] [] [] []
  20. Kombinacja Scutellaria baicalensis i wyciągów z Acacia catechu do krótkotrwałego objawowego łagodzenia dolegliwości stawowych związanych z zapaleniem kości i stawów kolana. Journal of Medicinal Food. (Accessed 02/09/2018) []
  21. Wpływ glukozaminy i siarczanu chondroityny na metabolizm chrząstki w OA: Perspektywy na innych partnerów odżywczych, w szczególności kwasy tłuszczowe omega-3. International Journal of Rheumatology. [] []
  22. Dlaczego prostata rośnie z wiekiem. Doradca kliniczny z maja 2009 r. Zagadnienie. (07/17/2018) []
  23. Zawartość kwasów tłuszczowych i fitosteroli w komercyjnych suplementach z palmetto. US National Library of Medicine. (07/17/2018) []
  24. Saw Palmetto: zastosowania, dawkowanie i działania niepożądane. Wiadomości medyczne dzisiaj. (07/17/2018) [] []
  25. Kwas alfa-liponowy jako suplement diety: Mechanizmy molekularne i potencjał terapeutyczny. US National Library of Medicine. (07/17/2018) [] [] []
  26. Kwas alfa liponowy. University of Michigan Medicine. (07/17/2018) [] []

Zostaw odpowiedź

Menu główne

Preferencje

  • Waluta
  • Język
  • Kraj dostawy
Menu główne

Witryny międzynarodowe