Powrót do porad zdrowotnych w szkole

Czas czytania: 8 minuty
Powrót do porad zdrowotnych w szkole

Z pierwszym dniem w szkole tuż za rogiem, jest to pracowity okres w roku dla rodziców i dzieci. Między robieniem zakupów na przybory szkolne, wybieraniem idealnego plecaka, upewnianiem się, że mundurek szkolny jest gotowy na pierwszy dzień, i próbą jak najlepszego wykorzystania pozostałych dni lata - dużo się dzieje!

Jest to jedna z najważniejszych chwil w roku, ponieważ zapewnienie dzieciom dobrego startu w nowym roku szkolnym, bez względu na ich wiek, pomoże im w osiągnięciu sukcesu przez cały rok. Obejmuje to także ułożenie podstawy dla optymalnego zdrowia! Tutaj wracamy do szkolnych porad dla rodziców, aby pomóc młodszym dzieciom, nastolatkom i studentom z wellness przez cały rok.

Powrót do szkoły Porady dla młodszych dzieci

Przejście od beztroskich letnich dni do harmonogramów w roku szkolnym nigdy nie jest łatwe, szczególnie dla młodszych dzieci. Mogą być one używane do późniejszego wstawania, dłuższego snu i mniejszej struktury w ciągu całego dnia. Oto przydatna lista dla zdrowego rozpoczęcia roku szkolnego.

Wracaj na tor z uśpieniem

Nie czekaj, aż noc przed zajęciami zacznie dostosowywać noce. Rozpocznij od co najmniej kilku dni naprzód, a nawet z tygodniowym wyprzedzeniem, jeśli to możliwe, aby pomóc im stopniowo dostosowywać się do nowych wzorców snu. Ustaw łóżka i pobudki, które powoli powracają do harmonogramu roku szkolnego, aby nie męczyć się w klasie. Jeśli pozwoliłeś, aby rutynowa zasada spaniała (tak jak robimy to w lecie), zacznij przywracać ich rytm przed snem około 7-10 dni przed rozpoczęciem szkoły.

Ogranicz czas urządzenia, szczególnie w nocy

Światło z urządzeń elektronicznych może zakłócać wytwarzanie melatoniny przez organizm i utrudniać zasypianie. [1] Ustaw wyłączenie ekranu na godzinę przed pójściem spać i wypuść urządzenia elektroniczne z sypialni. Aby ustawić sypialnie jako "Bez strefy telefonicznej", należy utworzyć wyznaczoną stację ładującą w kuchni lub salonie, w której można umieścić urządzenia w nocy.

Przejdź do weryfikacji wzroku

Planowanie rocznych egzaminów okulistycznych dla dzieci przed ukończeniem roku szkolnego to dobry pomysł. Nie zakładaj, że wizja twojego dziecka jest świetna, jeśli nie skarży się na to. Zdrowe widzenie jest ważne dla pomyślnego roku szkolnego, a uczynienie go częścią listy kontrolnej z powrotem do szkoły to świetny sposób, aby upewnić się, że nie zostanie zapomniany.

Zacznij myśleć o wczesnych zajęciach szkolnych

Jeśli pakujesz lunch dla swoich dzieci, skontaktuj się ze szkołą, aby uzyskać aktualne informacje alergen zasady, dzięki którym możesz zaplanować obiady, które są zdrowe i bezpieczne dla wszystkich, oraz zaopatrzyć szafki kuchenne w zdrowe i zdrowe opcje pakowania. Zdecyduj się na bogate w białko opcje, ponieważ białko sprawi, że Twój maluch będzie się czuł pełny przez cały dzień. [2] Trudno się skoncentrować na dudniącym brzuszku! Czasami dzieciom ciężko jest zakończyć lunch, gdy uczęszczają do nowej szkolnej rutyny. Spakuj kilka swoich ulubionych dań i pomyśl o przekąskach na białko, owoce i warzywa, aby zachęcić do jedzenia.

Odśwież swoje dzieci w zakresie podstawowych zasad higieny

Przypomnij dzieciom o zasadach higieny w szkole, np. Mycie rąk po zabawie zabawkami, zabawę na świeżym powietrzu, wyjście do łazienki i jedzenie. Pamiętaj także, aby zakryć nos i usta dłonią lub tkanką, jeśli kaszlą lub kichają. Możesz rozważyć trzymanie chusteczek do czyszczenia rąk i kilku chusteczek w plecaku w nagłych wypadkach. Kiedy twoje dzieci wracają do domu ze szkoły, dobrym pomysłem jest przywrócenie im zwyczaj mycia rąk po zdjęciu butów i przechowywaniu plecaka.

Zapas swojej szafki witaminowej ze zdrowymi niezbędnikami dla dzieci

Rosnące ciała potrzebują szeregu składników odżywczych, aby zachować zdrowie. Wypełniaj luki żywieniowe odpowiednim dla wieku, codziennie multiwitamina dla dzieci. I zaopatrz się w niezbędne dla dzieci produkty immunologiczne cynk i witamina C, syrop z czarnego bzu i krople Echinacei.

Powrót do szkoły Porady dla nastolatków

Wiele z powyższych wskazówek jest również dobre dla nastolatków, w tym resetowanie harmonogramów uśpienia, ograniczanie czasu ekranowania, sprawdzanie rocznej wizji i utrzymywanie podstawowych zasad dotyczących zdrowia immunologicznego, ale oto kilka dodatkowych wskazówek, jak wrócić do szkoły dla nastolatków.

Zdrowy start każdego dnia

Twoje dziecko może być teraz odpowiedzialne za własne śniadanie i to świetnie! Zachęcanie do niezależności jest ważne, ale równie ważne jest zrównoważone śniadanie, które zapewni dobry początek dnia. Przygotuj zdrowe, łatwe do zrobienia opcje, takie jak jogurt z muesli i jagodami, a jeśli płatki śniadaniowe są w menu śniadaniowym, upewnij się, że są bogate w białko, a nie tylko pełne węglowodanów, aby uniknąć porannej awarii i związanej z tym mgły mózgowej.

Czas na prawdziwą rozmowę

Jeśli twój nastolatek ma zwyczaj odpowiadania na pytania "było w porządku", gdy pytany jest o dzień szkolny, kopnij go nieco głębiej, aby zachęcić go do mówienia więcej. Nastoletnie lata mogą być stresujące. A zdrowie emocjonalne może wpływać na ogólny stan zdrowia i koncentrację, więc upewnij się, że twoja nastolatka wie, że masz słuchać i że nie jest osamotniona w radzeniu sobie z wyzwaniami życia. Podczas jazdy samochodem i przed snem może być dobry czas, aby spróbować zaangażować swojego nastolatka w rozmowę o swoim dniu.

Zachęcaj do zdrowych nawyków

Wypracowane obecnie nawyki będą podążać za dziećmi w wieku dorosłym, dlatego bądźcie aktywni dla dobrych nawyków, które będą miały wpływ na zdrowie dziecka w dłuższej perspektywie. Naucz go, jak przygotować zrównoważone obiady do szkoły, jak sobie radzić naprężeniei jak zachować porządek i ustanowić pomocną rutynę (która również pomoże złagodzić skutki naprężenie). A jeśli twoje dziecko nie angażuje się w sport lub regularną aktywność, pomóż mu w codziennej aktywności.

Zaplanuj przestój

Po zajęciach szkolnych są świetne, ale jeśli twoja nastolatka jest zawsze zajęta pracą domową i zaplanowanymi zajęciami z niewielkim czasem przestoju, może nadszedł czas, aby przemyśleć niektóre z tych dodatkowych zajęć i ograniczyć je do tego, co naprawdę lubi. Ważne jest, aby dzieci miały czas na odpoczynek i regenerację, spędzenie czasu z rodziną i ćwiczenie własnej wyobraźni.

Potrzeby żywieniowe dla nastolatków

Dzieci w każdym wieku, w tym nastolatki, powinny wypełnić luki żywieniowe za pomocą multiwitamina. Współczesne diety nie zawsze spełniają nasze wymagania żywieniowe nawet dla dorosłych, a to może być spotęgowane faktem, że nastolatki mogą być wybrednymi jedzącymi. [3]

Multiwitaminy nie zastępują zdrowych nawyków i diety bogatej w pokarmy odżywcze, ale pomagają w pokrywaniu baz. Rozważ także dodanie omega-3 uzupełnienie codziennej rutyny Twojego dziecka. Badania pokazują, że może pomóc w skupieniu, koncentracji, nastroju i ogólnym samopoczuciu. [4] Magnesium może być również dobrym rozwiązaniem, ponieważ pomaga złagodzić naprężenie i niepokój. [5] Ale porozmawiaj z lekarzem przed podaniem dzieciom suplementów.

Powrót do szkoły Porady dla studentów szkół wyższych i uniwersyteckich

Widzisz swoje dziecko na uniwersytecie w tym roku? Czy to pierwszy semestr, czy ostatni rok, możesz pomóc im w rozwoju w tym roku akademickim. Oto kilka wskazówek, jak zachować zdrowie w college'u i na uniwersytecie.

Ułatwiaj zdrową dietę

Naucz dziecko, jak przechowywać w swoim pokoju zdrowe opcje, takie jak orzechy, nasiona, masło orzechowe, suszone owoce i łatwe do przygotowania potrawy, takie jak zupy, tuńczyk w puszkach, kurczak i warzywa, makaron z pełnego pszenicy, sos pomidorowy, okłady z tortilli itp.

Uczniowie rzadziej sięgną po niezdrowe przekąski z automatów lub zamówią pizzę tak często, jak szybko dostępne będą łatwo dostępne.

Wyślij krótką notatkę z pakietem opieki zdrowych przekąsek kilka razy w roku.

Ulubione przekąski dla studentów szkół wyższych i uniwersyteckich

100% certyfikowanych organicznych liofilizowanych plastrów truskawek: Truskawki są dobre na tak wiele sposobów. Zaspokoją słodycz. Są bogate w zdrowe błonnik. Ale nie zawsze są w sezonie i nie trzymają zbyt długo w lodówce. Rozwiązanie? Świeże, liofilizowane ekologiczne truskawki, które przechowują się w szafce i zaczynają pulsować, gdy jesteś na nie gotowy.

Whole, Raw Cashews - Unsalted: Nerkowce są naturalnym źródłem błonnika żelazo i zaoferować 5 gramów białka na porcję 1/4 szklanki. Często mylone z orzechami, to ziarno jest pożywne i stanowi świetną przekąskę na uczelni.

Wzmacniaj dobre nawyki i zdrowiej odżywiaj się

College & University wywiera duży nacisk na młode umysły, aby odnieść sukces. To może dodawać do późnych nocy napędzanych przez kofeinę, a następnie wczesne poranki walczące o skupienie się na zajęciach. Wielu studentów nie wie, że jest lepszy sposób, lub że ciągnięcie całonocnych może w rzeczywistości zranić ich wydajność zamiast pomocy.

Naucz swoje produktywności, porady i sztuczki dla dzieci, takie jak nauka w skupionych seriach 20-30 minut, a następnie 5-10 minutowa przerwa. Przypomnij mu, że ćwiczenia, zdrowe odżywianie, nawodnienie i wystarczająca ilość snu pomagają bardziej w ogólnej produktywności, koncentracji i poziomie energii niż kofeina i całonocne.

Ponadto dodaj bogata w przeciwutleniacze zielona herbata Matcha i kawa organiczna do swojej listy zakupów jako zdrowsze, kofeinowe alternatywy dla słodkich napojów gazowanych lub napojów energetycznych.

Ustaw etap zdrowej nauki i odpoczynku

Spędzanie dużo czasu na studiowaniu w małej sypialni lub mieszkaniu Uni może być wyczerpujące psychicznie, a nawet może mieć fizyczne konsekwencje, jeśli środowisko nie jest zoptymalizowane. Upewnij się, że uczeń ma biurko do nauki, aby zniechęcić do poślizgnięcia się podczas nauki w łóżku. Zachęcaj od czasu do czasu do zmiany scenerii, np. Studiuj w bibliotece, parku lub kawiarni.

Pomóż mu jak najlepiej wykorzystać swoją sypialnię uniwersytecką, aby promować spokojny sen. Zapewnij alternatywę dla górnych lampek, aby światła mogły być przyciemniane w nocy, aby pomóc ciału uciec i przygotować się do snu.

Bądź na bieżąco z potrzebami w zakresie zdrowia psychicznego

Lata uniwersyteckie i uniwersyteckie oznaczają przejście w dorosłość, a ten okres przejściowy obfituje w wiele naprężenie i emocjonalne wyzwania. Upewnij się, że twoje dziecko wie, że chociaż możesz nie być tam osobiście, nadal możesz porozmawiać.

Jeśli twoje dziecko wydaje się walczyć, umów się z nim na wizytę u doradcy lub terapeuty. Zwykle skuteczniejsze jest podejmowanie poważnych wyzwań u wykwalifikowanego specjalisty niż w przypadku bliskiego członka rodziny. Uczelnie i uniwersytety zwykle mają pracowników w swoich centrach odnowy biologicznej, aby pomóc uczniom. Dobrym pomysłem jest zbadanie tych opcji, gdy dziecko zapisuje się do szkoły, aby lepiej zrozumieć zasoby dostępne dla nich w kampusie.

Tworzenie i wsparcie procedur Self-Care

Naucz dziecko, jak ważna jest samoopieka i jak stworzyć rutynę samoobsługi. Uczenie się, jak dbać o swoje najlepsze samopoczucie, pomoże uczniom czuć się zdrowo i szczęśliwie i pozwolić im na jak najlepsze działanie. Czytać 11 Najlepsze wskazówki dotyczące samopomocy dla umysłu i ciała aby podzielić się pomysłami i spakować zestaw startowy do samoobsługowego uniwersytetu, w tym podstawowe składniki do spania, takie jak maska na sen, olejki eteryczne i Rumiankowa herbata.

5 suplementów dla studentów wyższych uczelni

Hałaśliwi współlokatorzy, posiłki w kafeteriach i niekończące się studia mogą odcisnąć piętno. Codzienny multiwitamin jest ważny dla zaspokojenia podstawowych potrzeb, a inne suplementy również mogą pomóc. Oto nasze 5 najlepszych suplementów dla studentów.

Real Food Multivitamin: Pomimo naszych najlepszych starań diety uczniów nie zawsze są najzdrowsze. Wypełnij luki odżywcze za pomocą multiwitaminy pozyskiwanej z całych składników żywności.

Suplementy Magnesium: Magnesium jest wspaniały dla ułatwienia naprężeniei ma też inne zalety. Obsługuje energię komórkową, zdrowe kości, lepszy sen, nastrój i więcej.[5], [6]

Suplementy Omega-3: Niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe promują wiele dziedzin zdrowia, ale uczniowie mogą najwięcej skorzystać z wspomagających mózg omega-3. Badania pokazują, że suplementy kwasów tłuszczowych omega-3 mogą poprawić koncentrację, pamięć i nastrój. [4]

Suplementy probiotyczne

Zdrowie przewodu pokarmowego wpływa na ogólny stan zdrowia i funkcje odpornościowe, nie wspominając o problemach trawiennych, które mogą być niewygodne i rozpraszające. [7] Pomóż utrzymać system ucznia w równowadze z probiotykiem dla zdrowia układu trawiennego.

Weź też pod uwagę zioła adaptogenne, takie jak Rhodiola Rosea lub Ashwagandha aby wspomóc relaks, spokój i dobre samopoczucie.

Zanim Twoje dziecko odejdzie na studia lub uniwersytet, dobrze jest zaplanować coroczne sprawdzanie z lekarzem i porozmawiać o tym, jak wspierać ich zdrowie żywieniowe i emocjonalne.

Porady dotyczące zdrowych dzieci wracających do szkoły

Planując z wyprzedzeniem, możesz sprawić, że będzie to najzdrowszy, najbardziej udany rok szkolny dla dzieci w każdym wieku. Czy masz własne zdrowe rady z powrotem do szkoły, aby podzielić się nimi? Chcielibyśmy je usłyszeć w komentarzach poniżej.

Jeśli podobał Ci się ten artykuł, zarejestruj się Swanson e-maile, które jako pierwsze poznają nowe posty i nasze najlepsze promocje.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Przypisy i referencje

  1. Blue Light ma Dark Side: Harvard Health Publishing. (Accessed 11/06/2017) []
  2. Wpływ zwiększonego spożycia białka na pełność: Meta-analiza i jej ograniczenia. Dziennik Akademii Żywienia i Dietetyki. (Accessed 08/22/2018) []
  3. Brakujące składniki odżywcze w twoim jedzeniu. WebMD. (Accessed 08/22/2018) []
  4. Najlepsze składniki do poznania, ostrości i nastroju. NUTRAIngredients USA. (Accessed 08/22/2018) [] []
  5. Wpływ suplementacji Magnesium na subiektywny lęk i stres - przegląd systematyczny. Amerykańska Narodowa Biblioteka Medycyny. (Accessed 08/22/2018) [] []
  6. Arkusz informacyjny dotyczący Magnesium dla pracowników służby zdrowia. Narodowy Instytut Zdrowia. (Accessed 08/22/2018) []
  7. The Gut: Gdzie spotykają się bakterie i układ odpornościowy. (Accessed 08/22/2018) []

Zostaw odpowiedź

Menu główne

Preferencje

  • Waluta
  • Język
  • Kraj dostawy
Menu główne

Witryny międzynarodowe