Znaczenie zdrowego serca: przewodnik po lepszym stylu życia

Czas czytania: 2 minuty
Znaczenie zdrowego serca: przewodnik po lepszym stylu życia

Dbanie o zdrowie ma kluczowe znaczenie, aby cieszyć się szczęśliwym, aktywnym i satysfakcjonującym życiem. Twoje dobre zdrowie utrzymuje cię przy życiu, a twoje serce jest organem, który ma kluczowe znaczenie dla twojego istnienia. Mając to na uwadze, nadszedł czas, aby zacząć wszystko, aby serce było szczęśliwe i skutecznie wspierać cię.

Zanim zaczniesz zmieniać dietę na lepsze i zaplanować czas na trening w tygodniu, musisz nadać priorytet rezygnacji ze złych nawyków. Obejmują one palenie tytoniu, picie alkoholu i poleganie na fast foodach dla wygody emocjonalnej.

Zdobądź witaminy, których potrzebujesz

Niedobory witaminy mogą spowodować, że poczujesz się ospały, zrzędliwy i słaby. Są to wszystkie stany, które mogą uniemożliwić ci gotowanie zamiast zamawiania na wynos, wstanie z kanapy i pójście na siłownię. Zacznij od przyjmowania suplementów, które odżywiają twoje ciało niezbędnymi zapasami żelazo (na przykład zmęczenie i niedokrwistość), jak również witamina D, witamina C, magnesium i wapń.

Kontroluj cholesterol

Wysoki cholesterol jest często spowodowany złą dietą i spożywaniem tłuszczów nasyconych, takich jak produkty pochodzenia zwierzęcego, czerwone mięsa i pełnotłuste produkty mleczne. Oznacza to, że twoja krew zawiera nadmierne ilości lipidów (tłuszczów), które mogą wpływać na to, jak dobrze twoje serce jest w stanie funkcjonować.

Zmniejszenie spożycia czerwonego mięsa jest bardzo korzystną radą i wydaje się, że jest bardzo mało pozytywnych do zjedzenia czerwonego mięsa. Możesz spożywać obfite białka, takie jak jajka, pierś z kurczaka, orzechy i nasiona, rośliny strączkowe i fasola oraz produkty pełnoziarniste.

Uzyskaj pompowanie krwi

Siedzący tryb życia wiąże się z różnymi dolegliwościami zdrowotnymi. Bez odpowiedniego i konsekwentnego wysiłku, twoja szansa na rozwój choroby wieńcowej znacznie wzrasta. Bezczynność jest powiązana z podwyższoną cholesterol poziomy i wysokie ciśnienie krwi, przy czym ta ostatnia jest główną przyczyną udarów mózgu.

Osoby, które nie ćwiczą regularnie, są znacznie bardziej narażone na nadwagę lub otyłość, a nadmierna masa ciała zwiększa szanse na wysoki poziom cukru we krwi, niektórych nowotworów i chorób serca.

Ważne jest, abyś był w stanie rozpoznać siedzący tryb życia i coś z tym zrobić, zanim będzie za późno. Niewystarczające ćwiczenie i bycie nieaktywnym może być katastrofalne dla twojego zdrowia, więc upewnij się, że masz co najmniej trzydzieści minut ćwiczeń każdego dnia. Może to być w formie sportów o niewielkim wpływie, takich jak jazda na rowerze, pływanie i spacery lub zabawa na świeżym powietrzu z dziećmi lub psem, a nawet dokładne sprzątanie domu.

Radzić sobie ze stresem

Podwyższony poziom naprężenie może naprawdę odcisnąć swoje piętno na zdrowiu serca, dlatego tak ważne jest, aby poświęcić czas na relaks po długim dniu, pozwolić klatce piersiowej się rozprostować, oddychać głęboko i zasnąć wcześnie wieczorem. Skoncentruj się na unikaniu alkoholu, aby odciążyć się od stresującego dnia, ponieważ może to mieć dalsze negatywne skutki dla twojego serca, rutyny snu i poznawczy funkcjonować.

Zostaw odpowiedź

Menu główne

Preferencje

  • Waluta
  • Język
  • Kraj dostawy
Menu główne

Witryny międzynarodowe